שם טוב לוי - הופעות 2024

האתר מרכז הופעות מרחבי הרשת למקום אחד,
כך שניתן יהיה למצוא הופעות בקלות ובמהירות.

הזמנת הכרטיסים אינה מתבצעת באתר מבלים, 
אלה באתרים חיצוניים אליהם אנחנו מפנים, כמו:
זאפה, לאן, קומי, קופת בראבו, קופת ת"א ועוד.

שימו לב – בלחיצה על הכפתור הירוק "לאתר המופע"
הינכם מועברים לאתר חיצוני המאפשר רכישת כרטיסים.
מומלץ לוודא את פרטי המופע טרם ביצוע ההזמנה.

בכל שאלה או בקשה
נא לפנות ישירות לאתר הרלוונטי

מופע מהנה לכולם (:

ריכזנו עבורכם אתרים מומלצים בהם ניתן להזמין כרטיסים להופעות קרובות של שם טוב לוי

21.06
יום שישי
21:30
שם טוב לוי

גריי
תל אביב
לאתר המופע »

עדכונים בהתאמה אישית

רוצים לקבל עדכונים
על הופעות חדשות של שם טוב לוי?

מצטרפים למועדון החברים של מבלים
ומקבלים עדכונים בהתאמה אישית:

באפשרותך להסיר את עצמך בכל עת
עד 80% הנחה למגוון מופעים
(השירות ללא עלות)

שם טוב לוי - הזמנת כרטיסים

שם טוב לוי הוא זמר, פסנתרן, חלילן, מעבד ומלחין ישראלי. את הקריירה המוזיקלית שלו החל כבר בגיל 13 כאשר למד נגינה על חליל צד אצל החלילן סרגיו פיידמן. בהמשך הוא למד בבית הספר למוזיקה על שם בוכמן מהטה באוניברסיטת תל-אביב וגם למד במכללת ברקלי למוזיקה בבוסטון ארצות הברית.

בשנת 1969 התגייס לצה"ל ללהקת פיקוד מרכז והשתתף בתוכניות "רד אלינו לבקעה" ו"ליד הירדן" לצד שמות מוכרים כמו שלמה בר אבא, ניצה שאול, עומרי ניצן, שלומית אהרון, אפרת לביא דורון סלומון וגליה אישי.

בשנת 1972 הלחין שניים מהשירים של אריק איינשטיין באלבומו "יסמין". בהמשך עיבד את כל השירים באלבומו של אריק איינשטיין "ארץ ישראל הישנה והטובה".

בשנת 1973, בזמן מלחמת יום הכיפורים הלחין את השיר "הנסיך הקטן" של יונתן גפן ובשנת 1974 השתתף באלבום של אריק איינשטיין "סע לאט" כאשר נגן בו על פסנתר. בשנת 1975 היה חבר בהרכב "קצת אחרת" לצד שלמה גרוניך ושלמה יידוב וגם הוציא את אלבום הסולו שלו "מצב רוח". בהמשך השתתף בלהקת "ששת" יחד עם יהודית רביץ והוציא איתם את השיר "סמבה ברגל שמאל" והשיר "ענבלים".

בשנת 1979 חבר ליצחק קלפטר ושלמה יידוב והם יצרו את השלישייה "צליל מכוון" שזה היה גם שם האלבום שלהם. בשנה זו גם הלחין ועיבד את הפסקול של הסדרה התיעודית "עמוד האש" וניצח על התזמורת שביצעה את המנגינה של הסדרה.

בשנת 1981 הוציא את תקליטו השני שנקרא "התעוררות". בשנת 1982 הקליט את האלבום "ארץ שמש" יחד עם דפנה ארמוני, אפרים שמיר ומזי כהן. באלבום זה בלטו השירים "גב-אל-גב" ו"נמה יפו". בשנת 1983 הוציא עם שלמה גרוניך את האלבום שנקרא "אלבום משפחתי".

בשנת 1985 הפיק את אלבומה של עופרה חזה "שירי מולדת" ו"שירי מולדת ב'". בשנת 1986 הוציא את האלבום "נעימות מולדת". בשנת 1984 לאחר עשור, שיתף פעולה עם אריק איינשטיין ויחד הם יצרו את האלבום "פסק זמן" שבו הוא הלחין את כל עשרת שירי האלבום. באלבום זה בלטו השירים "הוא חזר בתשובה", "פסק זמן", "שלוש ארבע לעבודה".

בשנת 1987 הפיק עבור רבקה זוהר את אלבומה בשם "עבריה" שבו הוא עיבד את רוב השירים. בשנת 1988 הוציא את אלבומו השלישי בשם "שוחד" באלבום זה השתתף יצחק קלפטר על הגיטרות ואלון אולארצ'יק על הבס.

בשנת 1992 הוציא את אלבומו הרביעי בשם "שירים נבחרים" ובאותה שנה הוציא עם אריק איינשטיין את האלבום "יש בי אהבה" בו השירים "בגללך", "סע לאט" ו"לבכות לך". שנה לאחר מכן הוציא יחד עם אריק אלבום נוסף בשם "קצת לקחת חזרה".

בשנת 1999 הוציא את האלבום החמישי שלו בשם "99" ובו דואט עם הזמר ארקדי דוכין. בשנת 2005 הוענק ללוי פרס על מפעל חיים מטעם אקו"ם. בשנת 2007 הוציא את האלבום "טחנות רוח", אלבום מאוד מיוחד המשלב יחד מוזיקה ים תיכונית ובלקנית.

בשנת 2010 הוציא את האלבום "בן אדמה" ובו פיוטים ושירת ימי הביניים. בשנת 2015 חבר לאבי ליבוביץ' ותזמורת את הג'ז הישראלית ויחד הם הוציאו את האלבום "בחברה טובה" עם שירים מובחרים של לוי מכל השנים.

שם טוב לוי ביוטיוב

שם-טוב לוי – שובי לביתך

שם טוב לוי - ביקורת גולשים

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

אפשר לפנק אותך בהנחה?
קוד הטבה לקבלת הנחה:

מבלים

25 ₪ לכרטיס (במקום 65 ₪)

* יש להזין את הקוד הטבה
לאחר בחירת הכרטיסים