פרופ' דן אריאלי - הרצאות 2024

האתר מרכז הופעות מרחבי הרשת למקום אחד,
כך שניתן יהיה למצוא הופעות בקלות ובמהירות.

הזמנת הכרטיסים אינה מתבצעת באתר מבלים, 
אלה באתרים חיצוניים אליהם אנחנו מפנים, כמו:
זאפה, לאן, קומי, קופת בראבו, קופת ת"א ועוד.

שימו לב – בלחיצה על הכפתור הירוק "לאתר המופע"
הינכם מועברים לאתר חיצוני המאפשר רכישת כרטיסים.
מומלץ לוודא את פרטי המופע טרם ביצוע ההזמנה.

בכל שאלה או בקשה
נא לפנות ישירות לאתר הרלוונטי

מופע מהנה לכולם (:

ריכזנו עבורכם אתרים מומלצים בהם ניתן להזמין כרטיסים להרצאות קרובות של פרופ' דן אריאלי

אופס... לא נמצאו הרצאות קרובות
ניתן להירשם ולקבל עדכונים בהתאמה אישית
כאשר יפורסמו הרצאות חדשות באתר

הרשמה לעדכונים »

עדכונים בהתאמה אישית

רוצים לקבל עדכונים
על הרצאות חדשות של פרופ' דן אריאלי?

מצטרפים למועדון החברים של מבלים
ומקבלים עדכונים בהתאמה אישית:

באפשרותך להסיר את עצמך בכל עת
עד 80% הנחה למגוון מופעים
(השירות ללא עלות)

הרצאות של דן אריאלי

פרופסור דן אריאלי הוא כלכלן התנהגותי בעל שם, סופר ודובר שתרם תרומה משמעותית לתחום הפסיכולוגיה והכלכלה. הוא נולד בעיר ניו יורק בשנת 1967, בזמן שאביו למד באוניברסיטת קולומביה. לאחר מכן עלו חזרה לישראל והוא העביר את ילדותו ברמת גן ורמת השרון.

אחד מסימני ההיכר של פרופ' דן אריאלי הוא האזור בפנים שלא גדל בו זקן. אזור זה נוצר כתוצאה מכוויה שחווה בהיותו תלמיד תיכון. לאחר שהייה ארוכה בבית החולים ושיפור במצבו, החל ללמוד פילוסופיה ופסיכולוגיה באוניברסיטת תל אביב, שם סיים את התואר הראשון ולאחר מכן המשיך לתואר שני ותואר דוקטור באוניברסיטת קרוליינה הצפונית.

משנת 2008, הוא פרופ' לפסיכולוגיה וכלכלה התנהגותית באוניברסיטת דיוק, שם הוא גם חבר סגל מאז אותה שנה. כמו כן, הינו המייסד של המרכז לראייה מתקדמת, מעבדת מחקר המתמקדת ביישום כלכלה התנהגותית לבעיות בעולם האמיתי.

המחקר של פרופ' אריאלי מתמקד בקבלת החלטות, בחוסר רציונליות ובדרכים שבהן אנשים מתנהגים בהקשרים כלכליים וחברתיים. הוא ערך מחקרים רבים על הפסיכולוגיה של הכסף, ניהול זמן והשפעת רגשות על קבלת החלטות. עבודתו הוצגה בפרסומים פופולריים כמו הניו יורק טיימס, הוול סטריט ג'ורנל והאקונומיסט. מעבר לכך, היה אורח תדיר בתוכניות כמו NPR's Marketplace ו-TED Talks.

אחד מספריו הידועים ביותר של אריאלי הוא "לא רציונלי ולא במקרה – הכוחות הסמויים שמעצבים את ההחלטות שלנו". בספר זה הוא חוקר את הדרכים שבהן אנו עושים בחירות לא רציונליות בחיי היומיום שלנו. הספר הפך לרב מכר ותורגם ליותר מ-30 שפות. בנוסף לכתיבתו, פרופ' אריאלי הוא גם דובר פומבי מרתק שנשא הרצאות באירועים כמו ועידת TED והפורום הכלכלי העולמי.

עבודתו של אריאלי זכתה להכרה בפרסים רבים, כולל פרס איג נובל לרפואה, שקיבל בשנת 2008 על מחקר על השפעת הלבשת תחתוני פוליאסטר על התפקוד המיני הגברי. הוא גם זכה בתואר אחד מ"50 ההוגים המשפיעים ביותר" על ידי בלומברג ביזנסוויק ואחד מ"הוגי הדעות העולמיים המובילים" על ידי מגזין Foreign Policy.

בנוסף לעבודתו האקדמית, פרופ' אריאלי משתמש במחקריו כדי להשפיע לטובה על העולם. הוא עובד עם מגוון ארגונים כדי ליישם כלכלה התנהגותית לתחומים כמו בריאות, אוריינות פיננסית וקיימות סביבתית. הוא גם פיתח מספר קורסים מקוונים שנועדו לעזור לאנשים לקבל החלטות טובות יותר בחייהם האישיים והמקצועיים.

בשנת 2014 הוענק לו תואר עמית כבוד מהמרכז האקדמי רופין. בשנת 2015, הוקרן סרט שיצר בשם "כל האמת על השקרים". בשנת 2022 שודרה בערוץ כאן הסדרה "למה ככה" בה פרופ' אריאלי הציג מחקרים חברתיים מגוונים.

הרצאה של פרופ' דן אריאלי

"בואו נהיה קצת פחות לא רציונאליים" – הרצאה הדנה בקשר בין מאפייני אישיות של בני אדם לבין האמונות שלהם. בהרצאה ינסה הקהל יחד עם פרופ' דן אריאלי, להבין את המניעים לקבלת החלטות אנושיות בתחומים השונים.

הרצאה פרופ' דן אריאלי

אפשר לפנק אותך בהנחה?
קוד הטבה לקבלת הנחה:

מבלים

25 ₪ לכרטיס (במקום 65 ₪)

* יש להזין את הקוד הטבה
לאחר בחירת הכרטיסים