צילום: יח"צ
האתר מרכז הופעות מכל רחבי הרשת במקום אחד,
כך שתוכלו למצוא את ההופעות בקלות ובמהירות.
הזמנת הכרטיסים מתבצעת לרוב באתר מבלים,
ולעיתים תתבצע דרך אתרים חיצוניים כגון:
זאפה, לאן, קומי, קופת בראבו, קופת ת"א ועוד.
רכישת כרטיסים דרך אתר מבלים
רכישת כרטיסים דרך אתרים חיצוניים
מומלץ לוודא את פרטי המופע לפני ביצוע ההזמנה.
לכל שאלה או בקשה,
אנא פנו ישירות לאתר הרלוונטי דרכו נרכשו הכרטיסים.
מופע מהנה לכולם! 🙂
ריכזנו עבורכם אתרים מומלצים בהם ניתן להזמין כרטיסים להרצאות של דר' לירז מרגלית
אופס ... לא נמצאו הופעות קרובות
ניתן להירשם ולקבל עדכונים בהתאמה אישית
כאשר תתפרסם הופעה חדשה באתר
עדכונים בהתאמה אישית
באפשרותך להסיר את עצמך בכל עת
עד 80% הנחה למגוון מופעים
(השירות ללא עלות)
ד"ר לירז מרגלית
ד"ר לירז מרגלית מביאה עמה ניסיון עשיר בחקר הפסיכולוגיה ההתנהגותית לעולם העסקי והדיגיטלי. בעלת דוקטורט בפסיכולוגיה עם התמחות בתורת המשחקים וכלכלה התנהגותית. בהרצאותיה כמרצה באוניברסיטת רייכמן וכמרצה לקהלים פרטיים, היא משלבת ידע אקדמי עם יישום פרקטי.
מחקריה פורצי הדרך זכו להכרה בינלאומית, כולל פרס המחקר המצטיין בנוירו-מרקטינג. גם כעיתונאית וכותבת במעריב ודה-מרקר, קיבלה את תואר "כותבת השנה" שלוש פעמים.
כמו כן, בקריירה הענפה שלה, היא בעלת ניסיון תעשייתי רחב בפיתוח מודלים לניבוי התנהגות משתמשים וייעוץ לחברות ענק כמו נייקי ובנק הפועלים.
הרצאות של ד"ר לירז מרגלית
ה – Skill-Set המנטליים שיאפשרו לכם לעצב תודעה חדשה ולהתמודד ביעילות עם האתגרים של ימינו
העולם של היום מציב בפנינו מציאות מאתגרת – אי-ודאות מתמדת, מורכבות גוברת ושינויים בקצב מסחרר שמערערים את תחושת השליטה שלנו. תופעות אלו יוצרות באופן טבעי תגובות של חרדה והיצמדות לדפוסי חשיבה מוכרים, גם כשאינם משרתים אותנו.
מחקרים עדכניים מגלים תובנה מפתיעה: לא רמת הלחץ בחיינו קובעת את רווחתנו הנפשית, אלא האופן שבו אנו מתייחסים אליה. אנשים החווים עומסים כבדים יכולים לתפקד ברמה גבוהה כאשר הם מאמצים שינויי תודעה ממוקדים ומקבלים החלטות מתוך מודעות.
בהרצאה המעשית, תרכשו כלים פרקטיים להתחדשות אנרגטית שתאפשר צמיחה אישית והנהגת אחרים. תלמדו לפתח גמישות מחשבתית, להתגבר על דחיינות, לצאת ממגבלות אזור הנוחות, ולעבור ממצב של תגובתיות למצב של יוזמה ועיצוב אקטיבי של המציאות הרצויה לנו.
הפסיכולוגיה של עיצוב התודעה
דמיינו עולם שבו כל הכרעה שלכם, מהקפה שבחרתם בבוקר ועד לעמדתכם הפוליטית, הוכתבה על ידי מערכת נסתרת של השפעות רגשיות שתוכנתו במיוחד עבורכם. נשמע דמיוני? המחקר העדכני מגלה שזו המציאות היומיומית של כולנו.
מחקרים מהעשור האחרון חושפים תמונה מטרידה: למעלה מ-85% מההחלטות שאנו מקבלים אינן תוצאה של ניתוח רציונלי, אלא מונעות ישירות מתגובות רגשיות שעוקפות את מנגנוני הביקורת המודעים שלנו. כשמבינים איך לגרות את המנגנונים הרגשיים הנכונים, ההנעה לפעולה הופכת כמעט אוטומטית.
בהרצאה זו חושפת לירז את האסטרטגיות המתוחכמות שמעצבות את תודעתנו בעידן הדיגיטלי. נראה כיצד סיפורים מובנים בקפידה פועלים כמפתחות בלתי נראים למוחנו, בהרצאה נבחן עד כמה "הרצון החופשי" הוא קונספט מוגבל יותר ממה שנוח לנו לחשוב, ונתבונן בדרכים שבהן "הבחירות האישיות" שלנו נתפרות מראש על ידי מומחי השפעה.
האם אנחנו יכולים להתנגד למניפולציות אלה? איך ההבנה של מנגנוני ההשפעה יכולה לשנות את האופן שבו אנו חווים את חיי היומיום? ומה קורה כשהכלים החזקים הללו נמצאים בידיים הנכונות — או הלא נכונות?
כיצד חברות הענק משחקות לנו במוח?
אנו מתהדרים בתדמית של מקבלי החלטות הגיוניים – יצורים מחושבים שבוחנים מידע בקפידה, מנתחים אפשרויות, ומגיעים למסקנות מושכלות. אך מה אם כל זה אינו אלא סיפור נוח שאנו מספרים לעצמנו? בפועל, המחקר המודרני מגלה תמונה שונה בתכלית: רוב מכריע מההחלטות היומיומיות שלנו מונעות מתגובות אינסטינקטיביות ותהליכים תת-מודעים שכלל אינם נגישים להכרתנו המודעת.
סקר אחר סקר חושף את הפער המפתיע בין האופן שבו צרכנים תופסים את עצמם לבין המציאות הפסיכולוגית. בעוד רובנו מודעים לכך שאנו מוקפים בניסיונות שיווקיים, קיימת אצלנו אמונה עמוקה ביכולתנו לזהות ולהתנגד למניפולציות אלה. כשנשאלים איך בחרנו מותג או מוצר מסוים, אנו משרטטים תהליך מחושב היטב של השוואות מחירים, בחינת תכונות ושיקולים רציונליים – תיאור שנמצא לעתים קרובות רחוק מהמציאות.
בהרצאתה המרתקת, ד"ר לירז מרגלית, תחשוף את המנגנונים הסמויים שמניעים את החלטות הרכישה שלנו. בהתבסס על מחקרים פורצי דרך בתחום התנהגות הצרכן, היא תדגים כיצד רגשות, דחפים פרימיטיביים והטיות לא מודעות מעצבים את בחירותינו בהרבה יותר ממה שנוח לנו להכיר. ההבדל בין הסיפור שאנו אוהבים לספר לעצמנו לבין המציאות הפסיכולוגית המורכבת עשוי להפתיע אתכם – ואולי אף לשנות את האופן שבו אתם מתבוננים בהחלטות הצרכניות הבאות שלכם.
צילום: יח"צ
אפשר לפנק אותך בהנחה?
קוד הטבה לקבלת הנחה:
מבלים
25 ₪ לכרטיס (במקום 65 ₪)
* יש להזין את הקוד הטבה
לאחר בחירת הכרטיסים